New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production
New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production

Amir Tataloo - Ki Az Posht Lebaseto Mibande[ENTRAP MUSIC]

 Amir Tataloo - Ki Az Posht Lebaseto Mibande[ENTRAP MUSIC]

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر تتلو به نام کی از پشت لباستو میبنده، که یه کار احساسی فوق العاده زیبا شده، با تنظیم مسعود جهانی‌، منتظر کلیپ این کار 3روز دیگه از رپفا باشید، پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان از دست ندید.باکیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Tanbe10 - Ba To Khoobam( Prod by Sezar )[ENTRAP MUSIC7]

 Tanbe10 - Ba to khoobam

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و لاو از Tanbe10 ،پرهام سزار و رضا موتی ، بنام با تو خوبم ، با میکس و مستر عالی رضا موتی ، پیشنهاد میکنم این ترک زیبا رو از دست ندید.با کیفیت بالا 

این ترک فوق العاده س

ادامه مطلب ...

Masih Ft. Milad S2 - Valentine Talkh[ENTRAP MUSIC7]

Masih Ft Milad S2 - Valentine Talkh 

آهنگ جدید و بسیار زیبای مسیح بهمراه میلاد S2 بنام ولنتاین تلخ با آهنگسازی میلاد عباسی و تنظیم مسیح ، پیشنهاد میکنم این ترک زیبا رو از دست ندید. 

پخش با تاخیر

ادامه مطلب ...

Nergal-Haghighate Matlab[ENTRAP MUSIC7]

Nergal - Haghighate Matlab 

پس از مدتها سکوت آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا نرگال بنام حقیقت مطلب با آهنگسازی سینا علوی و میکس و مستر ارش حسینی که یه کار قوی شده ، میشه گفت این ترک قوی ترین کار نرگال هست، پیشنهاد میکنم این ترک رو از دست ندید.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Amir Khalvat & Reza Barani - Lezate Baroon[ENTRAP MUSIC7]

Amir khalvat - reza barani - lezzate baroon 

یه آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر خلوت بهمراهی رضا بارانی بنام لذت بارون ،که یه دیس لاو فوق العاده هست با آهنگ و میکس و مسترینگ عالی سعید آجدار.پیشنهاد میکنم این ترک زیبا رو از دست ندید.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Masih ft Arash AP - Last Move[ENTRAP MUSIC7]

 مسیح بهمراه آرش AP - Last Love

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از مسیح و آرش AP بنام LAST MOVE با تنظیم فوق العاده سعید شمس و ملودی مسیح ،که واقعا زیبا شده .پیشنهاد میکنم از دستش ندید.باکیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Amir Khalvat Ft Ali Sasha & Navid - Kash Midounestam[ENTRAP MUSI

امیر خلوت - کتش میدونستم 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از امیر خلوت به همراهی  به همراهی علی ساشا و نوید به نام کاش میدونستم که یه دیس لاو هست ، با میکس و مستر محمد افضل (مرکز ریکورد).پیشنهاد میکنم از دستش ندید.باکیفیت بالا
 

پحش با تاخیر

ادامه مطلب ...

Naser Zeynali - Adat[ENTRAP MUSIC]

ناصر زینعلی - عادت 

آهنگ فوق العاده زیبا از ناصر زینعلی بنام عادت ،این آهنگ زیاد جدید نیست و  برمیگرده به 2هفته پیش اما به دلیل زیبا بودن این ترک رو آماده کردم براتون.پیشنهاد میکنم از دستش ندید.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Bahar - Lanat[ENTRAP MUSIC]

بعد از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از بهار(آتیش) بنام لعنت با شعر سحر دهقان و آهنگسازی زیبا احسان غیبی و میکس و مسترینگ آرش بهادری .پیشنهاد میکنم این ترک رو از دست ندید.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Tik Taak - Kodoum Koucheha[TiK TaaK]

آهنگ جدید و فوق العاده از گروه همیشه موفق تیک تاک بنام کدوم کوچه ها،با سبک متفاوت و میکس و مستر فوق العاده امیر دیوا ، پیشنهاد میکنم این ترک زیبا رو از دست ندید.با کیفیت بالا.(به دلیل بسته بودن سایت ، پخش با تاخیر)

ادامه مطلب ...

Ardalan Tomeh - Besalamat[ENTRAP MUSIC]

پس از مدتها آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از اردلان طعمه بنام بسلامت با تنظیم عالی شاهین خسرو آبادی .پیشنهاد میکنم این ترک فوق العاده رو از دست ندید.باکیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Justina - Negah[ENTRAP MUSIC]

 جاستینا - نگاه

یه آهنگ فوق العاده و خاص از جاستینا(عضو Tanbe10) بنام نگاه ،با میکس و مستر Reza Moty و متن فروغ فرخزاد که قرار نبود تا موقع ویدئوی این آهنگ پخش بشه، اما با رای گیری از طرفدارا که جاستینا راه انداخته بود این آهنگ آماده شد براتون.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...

XaniaR Khosravi - Bedoone To[ENTRAP MUSIC]

 زانیار خسروی - بدون تو

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی از زانیار خسروی بنام بدون تو ، با ملودی زیباء خود زانیار و تنظیم سیروان خسروی ، به جرات میتونم بگم از قشنگ ترین ترک های دو ماه گذشته است.به هیچ عنوان از دستش ندید.با کیفیت بالا

ادامه مطلب ...