New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production
New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production

Ardalan Tomeh - Akhare Ghesse[ENTRAP MUSIC]

بالاخره بعد از یک سال آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی اردلان طعمه بنام آخر قصه آماده پخش شده، پیشنهاد میکنم از دستش ندید... باکیفیت بالا 

متن آهنگ اردلان طعمه - آخر قصه در ادامه مطلب

  


                                                                                                                                 تو بری تلخ میشه آخر قصه ، می مونه به یاد من اسمت

تا تهش ، آخرش ، هنو مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت ، کی میگه دلی که تو داری از جنسه ، آهنه
خاموش کن نور و ، بزار نور مهتاب ، بتابه تو چشات
نگاه کن اون دورو ، نیست هیچکسی به غیر ما
من و تو و ستاره ها
تو بری تلخ میشه آخر قصه ، می مونه به یاد من اسمت
تا تهش ، آخرش ، هنو مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت ، کی میگه دلی که تو داری از جنسه ، آهنه
بگو چرا گاهی یادت که میوفتم ، خیس میشه گونه هام بغض میوفته تو صدام فقط تورو میخامت
نمی دونم شاید اصلا توهمه اینا که می بینم همش خیاله خاموش کن نورو
بزار نور مهتاب بتابه تو چشات
نگاه کن اون دورو ، نیست هیچکسی به غیر ما
من و تو و ستاره ها
تو بری تلخ میشه آخر قصه ، می مونه به یاد من اسمت
تا تهش ، آخرش ، هنو مقدسه واسه من حست
نکنه نباشه تو فال من اسمت ، کی میگه دلی که تو داری از جنسه ، آهنه

دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد