New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production
New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production

Naser-Zeynali-Eshghemoon-Khase [ENTRAP MUSIC]

دانلود آهنگ زیبای ناصر زینعلی بنام عشقمون خاصه که هرچی فکر کردم دیدم حیف میشه نذارمش.پیشنهاد می کنم از دستش ندید. با کیفیت بالا

  ادامه مطلب ...

Ashvan - Chera Gerye Kardam[ENTRAP MUSIC]

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اشوان بنام چرا گریه کردم، پیشنهاد میکنم این آهنگ زیبا رو از دست ندید. باکیفیت بالا

ادامه مطلب ...

Ashvan-Tanha Shodam[ENTRAP MUSIC]

آهنگ فوق العاده ی اشوان بنام تنها شدم، که به جرات بی نظیر ترین آهنگ این چند وقت هستش. این ترک جدید نیست و بدلیل مشکل در این سرور پخش نشد. پیشنهاد میکنم از دستش ندید. باکیفیت بالا  ادامه مطلب ...

Ali-Pishtaz-Samir-Dastaye-To[ENTRAP MUSIC]

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی پیشتاز بهمراه سمیر، بنام دستای تو. پیشنهاد میکنم این آهنگ فوق العاده رو از دستش ندید. باکیفیت بالا

  ادامه مطلب ...

Alishmas Ft. Mehdi Jahani - Esme To Eshghe[ENTRAP MUSIC]

آهنگ جدید و بسیار زیبای علیشمس بهمراهی مهدی جهانی بنام اسم تو عشقه با آهنگسازی مهدی جهانی، پیشنهاد میکنم از دستش ندید. باکیفیت بالا

  ادامه مطلب ...