New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production
New ENTRAP MUSIC

New ENTRAP MUSIC

Ali ENTRAP Production

Masih-Arash-AP-Bia-Bazam[ENTRAP MUSIC]

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مسیح بهمراه آرش AP بنام بیا بازم، پیشنهاد میکنم این آهنگ بی نظیر رو از دست ندید.  با کیفیت بالا (Radio Javan)

 متن آهنگ در ادامه مطلب... 



متن آهنگ مسیح و آرش Ap بنام بیا بازم

بیا بازم بزار رنگی بشه دنیام کنارت

هنوزم من دلم گیره، چشام خیره به راحت

بیا تا دل نمرده باز
بازم یادم بده پرواز

بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز
بشه آغاز...

بیا بی تو، من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

بیا یادم بده پروازُ با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

بیا بی تو، من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

بیا یادم بده پروازُ با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

بیا بازم بزار با هم بمونیم ما همیشه
دلم پیشِ تو بد گیره دیگه بی تو نمیشه

بیا تا دل نمرده باز
بازم یادم بده پرواز

بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز
بشه آغاز...

بیا بی تو، من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

بیا یادم بده پروازُ با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

بیا بی تو، من از این زندگی سیرم
نمیدونی دارم این گوشه میمیرم

بیا یادم بده پروازُ با دستات
دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد